Rabatter i butiker mm.

Villkor för 2023

I dessa golfbutiker får medlemmar i Golf Club Suèdois rabatter:
Golf Plus, 1390 Avenue du Campon, Le Cannet
Tel: 04 92 18 02 40
10% rabatt utom på rea eller utförsäljning av serie. Gäller dock INTE vissa varor som elvagnar, GPS-klockor mm – fråga i butiken!
Giltigt GCS årsmedlemskort skall uppvisas.
Golf Leader, 103 Route de la Paoute, Grasse
Tel: 04 93 60 25 10
Rabatt varierar, 10% på det mesta dock ej elvagnar samt vissa elektroniska artiklar som man inte rabatterar alls. Specialerbjudanden kan hittas på deras hemsida https://www.golfleader.fr
Golf Distribution, 400 Allée des Terriers, Antibes
Tel: 04 93 95 17 17
Rabatten varierar. 10% är det vanligaste. Man bör diskutera.

Trots de olika procentsatserna bör man jämföra priserna då affärernas baspriser kan variera vilket gör att ibland kan 5% rabatt ge ett slutpris som är lägre än 15% rabatt i en annan butik. Var prismedveten!

Övriga butiker:
Charlotte Rittstam, Osteopat, 37 Avenue des Aloès, 06600 Antibes
Tel: 06 23 18 09 90  email: crittstam@gmail.com
12% rabatt för medlemmar i GCS
Svensk Osteopat BSc (hons) och Massageterapist med 20 års erfarenhet, baserad i Antibes, erbjuder en kombinationsbehandling av Osteopati, Massage och Akupunktur.
1 tim eller 1½ tim för rygg- eller ledont eller för att generellt känna sig bättre och mer rörlig.
Läs mer på: riviera-osteo.com

I samtliga fall gäller att ett giltigt GCS årsmedlemskort skall kunna uppvisas för erhållande av rabatter!

Greenfee-erbjudanden

Rabatter på green-fee