Saint Endréol den 27 oktober

Vilken fantastisk dag vi hade idag på Saint Endréol. Sol, vackra vyer och för mig lite pirr i magen. ste tiden har varit en prövning på våra tävlingar och klubborna hade någon kunnat få billigt. Men nu är Saint Endréol vår hemmabana, som jag älskar. Så nu kör vi, Ulla. Nu är det dags!

Det blev en mycket glad och trevlig runda tillsammans med mina lagpartners Mike och Paul. Och så lille Pedro…. De peppade mig och helt plötsligt fungerade spelet. Underbart!

Idag blev det ”bara” 17 hål. Det spektakulära hålet, nr 13, renoveras just nu. Efter rundan samlades vi på takterrassen och fick njuta av goda tapas, cruditéer och ett glas vin. Mums!

Att få gå fram två gånger och hämta pris. Ja, det var en glad överraskning. Närmast hål och sedan flest poäng denna dag. (Mina klubbor är inte längre till salu).

Tusen tack Annika för en, som alltid, otroligt trevligt arrangerad tävling och dag. Och tack Mike och Paul för alla glada skratt och alla medlemmar, som gör att vi har en aktiv och levande klubb. Vilken tillgång här på Rivieran.

Bästa hälsningar

Ulla

(PS: Hon som brukar ta en samlad bild på alla vinnare befanns sig i ett lätt chock-tillstånd, så det blev inget…Häpp!)