Stadsbudskontoret och Svensk Byggkonsult Valbonne 21 september

Lars Högstedt vann dagens tävling med fantastiska 48 poäng! Grattis!

Hej alla Golfvänner!
Som Vinnare av dagens tävling vill jag med dessa rader tacka för ett fint arrangemang av tävlingsledningen med Annika Rutberg i spetsen, som lottat mig i en sån fantastiskt trevlig boll med Caroline, Maria och Magnus. Dom var inspirerande att spela med. Dessutom vill jag å allas vägnar tacka våra sponsorer Patrik (Stadsbudskontoret) och Fredrik (Svensk Byggkonsult) för en bra och underhållande lunch som inkluderade sång på Irländska. Dagen inspirerar till fler golfrundor i GCS:s regi.
Med glada hälsningar
Lars Högstedt

Välkomna säger vi!

Glädjande är att vi så ofta får hälsa ny medlemmar välkomna till vår trevliga klubb. Idag var det Ewa och Jan Edvardsson, som fick sin GCS-badge.

VARMT TACK till Stadsbudskontoret och Svensk Byggkonsult för er generositet!

Stort tack till Fredrik Hegner och Svensk Byggkonsult och till Patrik Sundin och Stadsbudskontoret för sponsringen av en fantastisk dag!

Det är inte var dag det rockar loss. Tack för irländsk sång av dagens gäst Alan Duke.