GCS 25-års jubileum

Inbjudan till Golf Club Suédois

25 års jubileum

Festligheterna inleds torsdagen den 20 september med en golftävling på Opio Valbonnes fina bana. Open golf/Valbonne bjuder på bollar på driving rangen denna dag. Tävlingen avslutas med prisutdelning samt en lunch som Danske Bank International samt deras partner Luxembourg life assurance company OneLife bjuder på.

25 årsfirandet fortsätter på fredagen den 21 september klockan 18:00 med bankettmiddag och fin underhållning samt dans på Hotel Aston La Scala, 12 Avenue Felix Faure i Nice.

Kostnaden för middagen den 21 september inklusive drinkar med tilltugg 3 rätters middag, vin, underhållning och dans till levande orkester är 60 € för medlemmar i Golfklubben. Kostnaden för icke medlem är 90 €.

Anmälan till middagen kan man göra fr.o.m. fredagen den 29/6 t o m den 15/8. Om man vill anmäla icke medlem i golfklubben skriver man dennes namn under önskad starttid. Betalning ska ske senast den 17/8 på klubbens hemsida under övriga betalningar. Går endast att betala med kort.

Anmälan till golftävlingen på Opio Valbonne sker på vanligt sätt på klubbens hemsida fr o m den 6/9 2018.

Hjärtligt välkomna

Annika Rutberg