Educata International / Ballograf på St. Donat 30 april

EducataBallograf

Mycket jämnt i toppen i den av Educata International och Ballograf sponsrade tävlingen.

I strålande väder och på en bana i mycket bra skick spelade vi idag den av EDUCATA INTERNATIONAL och BALLOGRAF sponsrade tävlingen på Saint Donat – representerade av Martina och Sebastian Aniansson från Educata International. Drygt 70 deltagare samlades för att göra upp om ett dignande prisbord. Själv hade jag turen att få spela med ett gäng sporrande och trevliga kamrater. Resultaten i de olika klasserna visar hur otroligt jämnt det var i toppen. Stort tack till våra sponsorer som bjöd på intressant information om fastighetsmarknaden, god lunch och ett imponerande prisbord.
/Jerker Björk

Resultaten i A, B respektive C klass finns upplagda på medlemssidorna. Övriga pristagare presenteras nedan:

Närmast pinnen

Hål 2 (på andra slaget)

Viveka Linde      7,25 m
Kari Kortesniemi  3,64 m

Hål 7

Ulla Sjöqvist  0,56 m
Carl Nordheim 2,19 m

Hål 10

Agneta Wartiovaara  4,82 m
Göran Flybring  2,79 m