Golfhäftet / Golfamore 2023

Golfhäftet 2021

Golf Club Suédois kan nu erbjuda sina medlemmar att köpa detta golferbjudande med bra rabatt.

Golfhäftet kommer att byta namn till Golfamore den 13/6 2023.

Golfhäftet erbjuder greenfee rabatter på 1 200 golfbanor. Rabatten är 50 % på fullpris en gång per bana.

Köper man golfhäftet PLUS, kan man spela flera gånger till rabatterat pris på de flesta banor.

Man har avtal med 122 banor i Frankrike, 200 banor i Sverige, 100 i Danmark, 50 i Norge, 144 banor i Spanien, 26 i Finland och 110 banor i Italien.

Medlemskapet gäller ett kalenderår, dvs 2023.

Normalt kostar medlemskapet 595 Sek och vi kan erbjuda detta för 450 Sek, rabatt på knappt 25 %.

PLUSmedlemskapet kostar normalt 200 Sek och vi erbjuder våra medlemmar detta för 170 Sek, en rabatt på 15 %.

Medlemskapet är elektronisk, dvs man laddar ned en app och kan hantera bokningar från hemsidan eller appen. Där ser man också vilka banor som erbjuder vad.

Hela utbudet och mer information kan ni läsa på https://www.golfhaftet.com/sv/. För att ladda ned appen sök efter Golfhäftet och plocka ned denna till telefonen.

För frågor hänvisas till hemsidan och golfhäftets FAQ eller direktkontakt med Golfhäftet.

Man tjänar på golfhäftet redan efter 2–3 rundor.

För att utnyttja detta erbjudande skriv till Ulf Sundberg, ulf.sundberg@hotmail.se. Ange till vilken mailadress ni vill ha det digitala kortet samt om ni önskar bara Golfhäftet 450 Sek eller om ni önskar Golfhäftet PLUS 620 Sek. Betalning skall ske till Golf Club Suédois i Euro. OBS!

Priset i Euro blir 40 respektive 55. Instruktion om betalning till Golf Club Suédois kommer vid anmälan för köpet.

Restriktioner

Ibland kan det finnas restriktioner på en del banor. Man kan boka bara på morgonen, alternativt på eftermiddagen. Vissa helger kan vara blockerade. I andra fall kan man inte boka vissa veckor. Det framgår när man tittar på respektive bana.

Golfbanorna arbetar med dynamisk prissättning, dvs det är efterfrågan som styr utbudet och priset. Man kan ej få rabatt på rabatter som erbjuds. 50 % är alltid på ordinarie pris.

Om Du är intresserad och vill köpa Golfhäftet, vill vi ha Din anmälan senast 14/5 2023

Lars Näslund

Ordförande