Nya klubb-pikéer

Pikéer

Käre Golf Club Suédois medlemmar,

Vi kan erbjuda snygga piké-tröjor. Vi är några som har testat och alla intygar att de är mycket behagliga att bära.

Tröjorna kommer att säljas på tävlingarna och resor.

Vi har 5 modeller:

• herr vit
  • herr blå
  • dam vit med ärm
  • dam vit utan ärm
  • dam blå

Och storlekar från S – XXL.

Du kan förbeställa inför varje tävling till lena@golfclubsuedois.se. Självklart går det att ändra sig om man vill byta storlek, då kommer leveransen vid nästa tillfälle.

Priset är endast €25 oavsedd modell eller storlek och erlägges kontant och med jämna pengar.

Jag har även fortfarande våra fina golfhanddukar till försäljning. Endast €8/st.

Bästa hälsningar

Lena Andersson

Klubbmästare

Produktfakta:

Kvalitet: 55% Bomull och 45% polyester – Dry Tech. Tvättråd: 40 gr (mycket  behagligt och krymper ej).

Modellerna på bilden visar storlek M för herr (kavajstorlek 50/52) och S för damer (storlek 36/38). Modellerna finns i storlekar S – XL dam o S-XXL herr.

Storlekar Piké PDF