Lars Näslund – Ordförande

Har varit medlem i Golf Club Suédois sedan 2006. Jag har min bakgrund i reseindustrin och har bott både i Italien och Frankrike. I början av 80-talet bodde jag med min fru i Nice i 4 år. Vi har alltid sagt att när vi går i pension så skall vi återvända till Nice. Vi har haft boende runt Nice sedan 2000 och flyttade definitivt ned till Frankrike 2015. Vi har valt att skriva oss i Frankrike sedan flytten.

Jag kommer från norra Sverige, Örnsköldsvik, och har därefter flyttat runt en hel del. Jag håller på MoDo men det är inte alltid lätt att vara fan till ett idrottslag.

Spelar en hel del golf och försöker att utveckla mitt spel. Lätt är det inte men man hoppas att det skall gå bättre så småningom.

Skriver en del om Frankrike och har en blogg som heter, franskafonster.blog