Hur blir man medlem i Golf Club Suédois?

Några ord från våre nye medlem Petter Gudmundseth

Medlemskap i vår förening ger ingen spelrätt på någon golfbana utan innebär att du får vara med i klubbens tävlingar och andra arrangemang. Som medlem får du också rabatter på greenfee på vissa banor och rabatt i ett antal golfshopar.

Årsavgift för medlemskap är för närvarande 85 € per person och år.

Vill Du bli medlem i Golf Club Suédois, så är Du välkommen att skicka in Din ansökan. Inträdesavgiften är € 80 som Du betalar när Du ansöker om medlemskap. I händelse av väntetid för att bli antagen, så har Du rätt att delta i GCS:s tävlingar i mån av plats.

Förutsättningar för att bli medlem är att du:

• har bostad här i södra Frankrike
  • är registrerad i ett nationellt golfförbund
  • har ett officiellt golfhandicap
  • har en medlem i Golf Club Suédois, som ger dig referenser
    (Om du saknar kontakt/referens i klubben får du som gäst delta i en tävling tillsammans med en  styrelsemedlem innan du får ditt medlemsskap)
  • att du själv ansvarar för att du har en giltig försäkring, som täcker golfspel i Frankrike. Läs mer om giltiga försäkringar här.

Kontakta gärna Ulf Sundberg för att få veta mer om Golf Club Suédois.

Du kan registrera din medlemsansökan här.