25-årsjubileum – Hotel Aston La Scala, Nice

För 25 år sedan grundades Golf Club Suedois av ett gäng golfspelande svenskar på Rivieran. Några av dem är fortfarande aktiva i klubben som t.ex. Leif och Madeleine Resén, och många har passerat revy i styrelsen under årens lopp.

Nu har vi firat denna milstolpe i dagarna två, och började med en golftävling på Opio-Valbonne den 20 sep 2018 under helt prefekta förhållanden – kanske rent av lite för varmt med tanke på att det är slutet av september. Tävlingen avslutades med prisutdelning samt en lunch som Danske Bank International och deras partner Luxembourg life assurance company OneLife bjöd på.

Festligheterna fortsatte sedan efterföljande dag, fredagen den 21 september, med bankettmiddag med fin underhållning och dans på Hotel Aston La Scala i Nice.