Jubileumsgolfen GCS 30 år – SEB på Saint Donat 15 november

Grattis Golf Club Suedois till 30 år som en mycket framgångsrik golfförening.

Som medlem sedan 1997 har jag genom åren träffat många trevlig kamrater på olika fairways, i ruffen och ibland i baren. Så också idag, som var början på jubileumsfestligheterna.

Tack Annika för en härlig golfdag på trevliga St Donat, med utmärkt väder, gratis drivingrange bollar, god lunch och uppskattat prisbord.

Tack mina spelkamrater, Aagot, Wivi och Ola, som med gott humör supportade mig runt den knicksiga golfbanan.

Tack till Peter Ågren för att ha arrangerat med en mycket generös sponsring av SEB.

Ser fram emot nästa 30 år med GCS.

Bästa hälsningar från en glad vinnare
Kristoffer Huldt

Välkomna!

Tre nya medlemmar fick sin Golf Club Suédois-badge idag. Välkomna Lars Berglie, Eva Mattsson och Niko Ruokosuo. Vi önskar er många trevliga golfrundor med GCS!

Lars Berglie, Eva Mattsson och Niko Ruokosuo.
Jubileumsgolfen GCS 30 år, hade många vinnare denna soliga och roliga dag! Grattis till alla!