Old Course onsdag den 24 november

Hej alla glada golfare !

Cannes – Mandelieu Old Course har verkligen fått en ansiktslyftning och nya hål 13 är ett riktigt bra golf hål.
Det är verkligen inspirerande att slå ut på det nya fina 1sta teet och den  ”feelingen” följde åtminstone med mig alla 18 hålen! Ledda av ”hemma spelaren” och alltid lika stabileHeimo Mäkinen levererade teamet med Stein-Erik Skogeng, Peter Livijn och undertecknad ett vinnande resultat!
Vill tacka alla inblandade och tävlingsledning för en toppendag  och väl genomförd tävling, speciellt kul att få spela ihop med ’klasskompisar’ eftersom tävlingen var uppdelad efter A-B-C klass.
Efterföljande lunch med god mat och frikostigt med vin är alltid uppskattat! Hit kommer vi gärna tillbaka snart.
Varma golfhälsningar,
Thomas

Idag hade vi tre nya medlemmar som får sin medlemsbricka! Välkomna Björn Hultgren, Per Lager samt Peter Crerar.

Våra tre nya medlemmar Björn Hultgren, Per Lager och Peter Crerar!