Opio-Valbonne den 31 januari

Fotot av Fredrik är från en tidigare tävling….. Arbetet kallade….

Kallt, frostigt och ingen range att värma upp bådade inte gott. Men tji fick jag. Kunde inte vara bättre förutsättningar visade det sig. Gerda, Gerd och Joachim va också ett lag som hjälpte till både mig själv och laget till fina poäng. Årets första runda visade sig bli bästa rundan (78 slag) i mitt golfande hittills. Kändes fantastiskt kul, och att äntligen få komma igång med golfen igen. Det tar väl en vecka till innan nästa gång då man slår runt sig på 92 slag igen 🙂 🙂 🙂 !

Stort tack alla lagkamrater och stort tack till tävlingsledningen och speciellt Seija som gjorde ett bra jobb som vanligt och tack att jag fick mig en flaska iaf trots att jag lämnade för att jobbet kallade. Hoppas vi ses snart.

Svinga på

Fredrik

Tre nya medlemmar hälsades välkomna idag.

Lars-Olov Axelsson, Lennart Jonsson och Anders Pettersson