Onsdagsgolf den 26 maj på Saint Endréol

Några gånger per år anordnar GCS tävlingar längre bort i Var-området. Det betyder tidig morgon och en bit att köra för oss som bor i Nice-Antibes-Cannes trakten. Men som vanligt kan jag bara säga – DET ÄR DET VÄRT!!

St Endreol bjöd på underbart solsken och banan var i kanonskick. Vyerna var magiska och vi kände oss priviligerad att få spela på en så vacker bana.
Jag vill tacka Ulla Dahlstedt, Petra Cato och Ben Manell som bidrog till att vi hade en härlig avslappnad stämning i bollen. Och så var det en av de dagar där bollen studsade åt rätt håll och puttningen kändes lätt.
Tack Lise o Jan-Erik för arrangemanget som var välorganiserat. Kul att efteråt få sitta ihop, äta en bit mat och ta ett glas vin.

Gerda Böcklinger

Vinnare i AB-klassen kom Lars Rutberg och i C-klassen Gerda Böcklinger

Lagtävlingen vanns av dessa glada herrar; Jan-Erik Norder, Göran Flybring, Joachim Wilde samt Magnus Ahnmé med 93 poäng!

Vi hälsade Paul Hayball välkommen som ny medlem i vår golfklubb.

Paul Hayball