KlubbTorget

Hej!

Här på KlubbTorget kan du sälja eller köpa golfrelaterade prylar. Allt från klubbor, bagar, spelrätter etc. Dålig swing bortskänkes i annat forum :=)

Har du något att sälja? Klubba, vagn, felköp eller annat du inte längre använder. Skicka in en bild (max 2 st) och en beskrivande text med ditt namn, email samt telefonnummer, så lägger vi ut dina saker du vill sälja eller skänka här. All kontakt sker direkt mellan säljare och köpare och Golf Club Suédois tar inget ansvar, utan ska endast ses som en ”annonsplats”.

Du skickar materialet till ulla@golfclubsuedois.se.

KlubbTorget:

VAGN & HERRKLUBBOR:

Marianne och Magnus Ahnmé har en vagn och några herrklubbor till salu. Vagn €50, Herrklubbor 2 driver och 1 spoon €30 styck. Kontakta Marianne direkt på tel +33 616 211 390 eller +46 708 555 878.

SPELRÄTT:

Vackra Cannes – Mougins

Vi heter Kristin och Anders Tollstén och är sedan 2012 medlemmar i Cannes Mougins golfklubb. Nästa år, 2024, kommer vi bara att var här nere max 3 månader. Vi har därför bett vår klubb om att få vara passiva medlemmar för att därigenom inte behöva erlägga årsavgiften. Detta medger klubben dock inte. Däremot godtar klubben att vi lånar ut våra spelrätter under hela år 2024.

De flesta känner förmodligen banan och vet att den är mycket trevlig. Man får boka hur många tider som helst i förväg – banan är ytterst sällan fullbelagd. På drivingrangen får man varje dag 100 bollar utan avgift.

Vår fråga är nu om någon vill köpa en spelrätt för 2024. Vi har 2 stycken. Vi är villiga att förhandla om priset. Kontakta oss i så fall per e-mail: anders.tollsten@gmail.com

ELVAGN:

Janne Norder har en elvagn till salu. Vagnen är mycket lite använd och pga alltför lite användning har batteriet laddat ur. Vagnen behöver mao ett nytt lithiumbatteri. Märket är TROLEM. Priset för vagnen är €50 (nypris €799 på Decathlon) och Janne uppskattar att ett nytt batteri kostar ca €200. Kontakta Jan-Erik Norder direkt janne.norder@gmail.com, mobil 06 13 51 38 48.

KLUBBA:

Janne har även en klubba till salu. €50 är priset.

”Everything you need to get from tee to green is in this new set of Tight Lies— one of golf’s beloved brands for over 10 years! This new complete set of clubs is designed with game improvement features and technology for any golfer who wants to get more distance, accuracy and easytohit playability from their golf clubs.”

Jan-Erik Norder direkt janne.norder@gmail.com, mobil 06 13 51 38 48.