Svenska Golfklubben i Provence

Välkommen till Golf Club Suédois! Vi är en ”Svensk Golfklubb” på Rivieran. Vi spelar på olika banor i främst området Cannes-Mandelieu-Grasse. Våra ”hemmabanor” är Saint Donat, Grande Bastide och Opio Valbonne, men vi spelar också på andra banor i Alpes-Maritimes och i Var. Förutom våra ”lokala” tävlingar, ordnar vi vår och höst golfresor.

I anslutning till golfspelet sitter vi ofta ner tillsammans och äter en bit mat och har trevligt med gamla och nya vänner. Som medlem kommer du att få rabatter i några golfaffärer och rabatterad green fee på ett antal klubbar.

Gå in på sidan Välkommen så kan du söka dig fram till mer information om oss. Du hittar reportage från tävlingar och sammankomster, vårt spelprogram, information om GCS och hur man blir medlem, karta över golfbanor i Provence och mycket annat.

Svenska Golfklubben på Rivieran   Golf Club Suédois – La Côte d’Azur